Παρασκευή 13 Ιουνίου 2008

Η πολιτική τοποθέτηση της άντζελας...."πράσινη ειν η νύχτα..."



επιστολή γιωργακηγιώργου προς Σημιτη

Γνωρίζεις ότι εκτιμώ ιδιαίτερα το έργο που έχεις προσφέρει στη χώρα. Θυμούμαι πάντα την εποικοδομητική για την Ελλάδα συνεργασία μας στις κυβερνήσεις σου. Αντιλαμβάνομαι ωστόσο ότι έχεις τελικά αποφασίσει να κινείσαι έξω από το πλαίσιο των αποφάσεων του ΠΑΣΟΚ και να λειτουργείς αυτόνομα και ανεξάρτητα. Μπορώ να το κατανοήσω, αλλά δεν μπορώ να το δεχτώ.

Είμαι προσωπικά υποχρεωμένος αλλά και αποφασισμένος να διαφυλάττω την πολιτική ενότητα του Κινήματός μας, σεβόμενος την απόφαση της πλατιάς βάσης του ΠΑΣΟΚ της 11ης Νοεμβρίου.

Με την απόφασή σου, που επιβεβαιώνουν οι πράξεις σου, δεν μπορεί να προσμετράσαι και να συγκαταλέγεσαι στη συντεταγμένη δύναμη της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΠΑΣΟΚ.

Σεβόμενος την ιστορία, την προσφορά σου και την κοινή μας πορεία δεν θα κινήσω την τυπική διαδικασία προς τον Πρόεδρο της Βουλής, όπως θα όφειλα να κάνω για οποιοδήποτε άλλο στέλεχος.

Διαφυλάττοντας το κύρος και τη συντεταγμένη πορεία της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΠΑΣΟΚ θα αξιολογούμε πάντα τις απόψεις που καταθέτεις. Και προσωπικά θα το κάνω με ιδιαίτερο πάντα ενδιαφέρον.

Φιλικά,

Γιώργος A. Παπανδρέου»

Απάντηση Σημίτη προς γιωργακηγιώργο παπανδρέου

Δεν πρόκειται να αρνηθώ τις ελευθερίες να λέω την γνώμη μου και να μπορώ να επισημαίνω στην παράταξή μου, πότε τα πράγματα πάνε καλά και πότε όχι, γι' αυτό άλλωστε, συμμετέχω στο ΠΑΣΟΚ.

Όσον αφορά τις δημοκρατικές διαδικασίες ξέρω καλά, πότε υπάρχουν και πότε είναι πρόσχημα. Η ενότητα δε σφυρηλατείται με συγκαλύψεις και ενοχοποιήσεις διαφωνούντων.
Σχετικά με τα όσα προτείνεις, κάνε ότι νομίζεις. Εγώ θα πράττω αυτό που μου επιβάλει η συνείδησή μου και αυτό που κρίνω ως καλό για την χώρα.
















ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ


1 σχόλιο:

Nasos_18 είπε...

bravo mana!..etsi xwsta xwsta!!
xixixi