Δευτέρα, 28 Ιουλίου 2008

9 μέτρα για... υγιεινότερο κάπνισμα


1.Να αποφεύγεται το κάπνισμα τουλάχιστον μισή ώρα πριν από κάθε γεύμα.

2.Να μην καίγεται μέχρι τέλος το τσιγάρο (μεγάλα αποτσίγαρα).

3.Να αποφεύγεται το κάπνισμα με εντελώς άδειο στομάχι.

4.Αερισμός του υπνοδωματίου πριν από τον ύπνο και γενικά αποφυγή του καπνίσματος σε κλειστούς χώρους.

5.Αποφυγή του καπνίσματος κατά τη διάρκεια του βαδίσματος ή άλλης σωματικής εργασίας και για μισή ώρα πριν ή μετά από έντονη σωματική άσκηση.

6.Να έχει παρέλθει τουλάχιστον μισή ώρα από το προηγούμενο τσιγάρο.

7.Αποφυγή καπνίσματος σε πολύ ψυχρό περιβάλλον.

8.Οχι πολύ συχνές και μεγάλες «ρουφηξιές» (εκτός εάν αυτή η τακτική ακολουθείται σε υπερβολικό βαθμό, συνειδητά, για κάποιο χρονικό διάστημα, ως μέσο αποστροφής, με απώτερο σκοπό τη διακοπή του καπνίσματος).

9.Να καταναλώνονται τσιγάρα (με φίλτρο ή πίπα), τα οποία έχουν υποβληθεί σε επεξεργασία ελάττωσης της πίσσας και της νικοτίνης.

Δεν υπάρχουν σχόλια: